MOJE PŘEDSEVZETÍ NA ROK 2022

 Ahoj všichni, jsem moc ráda, že jste klikou na tento článek. Dnes bych chtěla shrnout ve zkratce rok 2021 a uložit si sem předsevzetí na tento rok 2022.

MŮJ ROK 2021

Když se ohlédnu za rokem 2021, tak ani nenajdu žádné zásadní změny. Až na to, že jsme opět žili celý rok v době covidu. A myslím si, že to bude pokračovat. Ale doufám, že ne na dlouho. Taky díky covidu jsme cestovali obytňákem po Česku. Byli jsme v Chorvatsku. Začala jsme se zajímat o manifestaci a krystaly (vydrželo mi to do teď)

O tomto roku jsem udělala i krátké video. Takže tady máte odkaz. https://youtu.be/hW9zm_xL-NI


PŘEDSEVZETÍ NA ROK 2022

Teď bych chtěla vyspat všechna svá předsevzetí, ale než k nim něco napíšu, chci sem něco napsat. Spoustu lidí na předsevzetí nevěří. Můj názor je takový, že předsevzetí ne vždy ovlivní váš život jak si spoustu lidí myslí. Pokud si je chcete dát musíte vědět, že jsi za tím dokážete jít, což spoustu lidí nedokáže. Já to mám tak, že se chci zlepšovat, a díky tomu si je dávám. Nechci, aby jste si mysleli, že nejsem spokojená se svým životem. Já s ním jsem spokojená, ale myslím si, že ho můžu ještě zlepšit a proto si předsevzetí dávám. Ale teď už na předsevzetí.

  • CVIČIT a ano je to časté předsevzetí, ale ne tak úplně jsem spokojená se svým tělem, a chci na tom začít pracovat. Já si pod cvičením dokážu například představit i třeba jógu. Jógu jsem cvičila v minulý rok v karanténě každý den ráno a večer a cítila jsem se perfektně, takže chci určitě začít. A také bych od jara chtěla začít jezdit na nelibě bruslích.
  • SELF-CARE tím myslím se starat o svoji pleť a vlasy. Své vlasy mám trochu zničené, tak chci používat trochu lepší šampony a kondicionéry. A pleť myslím například, masky na obličej nebo jen preventivní čištění
  • YOUTUBE, PODCAST (BLOG) v neposlední době mě začal bavit YouTube. Dělání videí, jako jsou například vlogy nebo povídací videa. Podcast mě taky strašně moc baví, protože já pořád mluvím a tohle je způsob jak se trochu vypovídat. S těmito dvěma způsoby tvorby na internetu, chci naplno pokračovat. Pak je tu ještě blog, ketrému už se tolik nevracím jak bych chtěla, a zjistila jsem, že ho už nechci mít jako hlavní pointu mé tvorby. Ale rozhodně ho nechci úplně vyřadit. Tento blog mi dokázal, že můžu dělat tvorbu na internetu, a to on mě dostal na YT a podcast. Takže jsem se rozhodla, že ho budu mít jako nějaký ideník, a budu tu svádí sdílet své zážitky.
  • MANIFESTACE, KRYSTALY manifestace mě opravdu začala bavit a díky ní se mi i splnilo spoustu přání. A rozhodně s ní chci pokračovat. A krystaly jsou to samé, moc mě baví si zjišťovat co mají za energie a jak mi můžou pomoci, a kdyby jste viděli můj pokoj, tak ty krystaly rozhodně nepřehlédnete.
  • UMĚNÍ tím myslím např. focení, malování a další kreativní věci, které mi pomůžou ke vzručnosti
  • ANGLIČTINA já se přiznávám, mně moc angličtina nejde. Ano nějak se dorozumím, ale nic moc. Určitě na tom chci zapracovat, protože ráda cestuji a v tom mi strašně pomůže.
  • UČENÍ chci se začít pořádně učit, dělat si hezké zÁpisy, nenechat všechno na poslední chvíli, protějšek cokoli abych se dobře učila.
  • ZDRAVÉ JÍDLO je pro mě docela důležité. Já jím docela nezdravě, protože jsme strašně vybíravá a většinou třeba ke snídani mám bílé pečivo, takže……naučit se jíst zdravě
Tak to jsou všechna má předsevzetí. Udělala jsem si i VISION BOARD, takže tady ji máte. A já moc doufám, že si příště přečtete další článek



Komentáře

  1. Já jsem si dala také spoustu předsevzetí jako pravidelně cvičit, jíst zdravěji nebo přečíst alespoň jednu knížku v němčině. Yoga je skvělá a meditaci taky miluju! A na angličtinu bych doporučila čtení knih v angličtině. To je metoda, která mě nejvíc baví a rozšířila jsem si tím slovní zásobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tip, anglickou knihu bych si určitě někdy mohla přečíst.

      Vymazat
  2. Super Rózi! Jsem ráda že chceš pokračovat v blogu a youtube, těším se co všechno vymyslíš :) Já jsem si taky vždycky dávala tyhle předsevzetí ale na rok 22 mám: více navštěvovat babi a dědečka, cvičit svého psa a neodmítnout žádost o to jít ven :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju, doufám, že se ti tvá předsevzetí splní, a moc ti děkuji za podporu.❤️

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené články